عمان اویل صادرات خود به شرق آفریقا را آغاز کرد

شرکت عمان اویل، شرکت ملی سرمایه گذاری نفت عمان میباشد، ۱۰۰ درصد دولتی است و در پروژه های بخش انرژی در داخل و خارج عمان در حوزه های بالادستی، میان دستی و پایین دستی نفت و انرژی سرمایه گذاری میکند. عمان اویل در بیش از ۵۰ پروژه در ۱۵ کشور جهان سرمایه گذاری کرده است. همچنین زیرمجموعه عمان اویل مارکتینگ این شرکت، دارای ۱۷۹ پمپ بنزین در این کشور میباشد.

عمان اویل دارای ۵ زیرمجموعه کلی با نامهای زیر میباشد:

  • شرکت سرمایه گذاری تکامل
  • شرکت اکتشاف و تولید عمان اویل
  • شرکت تاسیسات و توسعه عمان اویل
  • شرکت توسعه دقم عمان اویل
  • شرکت سرمایه گذاریهای خارجی عمان اویل

شرکت بازاریابی عمان اویل به تازگی قراردادی را برای صادرات روانکارهای صنعتی این شرکت با کمپانی Hass Petroleum کنیا امضا کرده که از این ماه کار خود را آغاز میکند. این حرکت در راستای برنامه گسترش صادرات محصولات روانکار عمان به بازارهای بین المللی میباشد.

بازار روغنها و روان کننده های صنعتی کنیا سالیانه ۱۸۰ میلیون دلار میباشد که از این کشور میتوان به عنوان پلی برای صادرات به سایر کشورهای حوزه شرق آفریقا نیز استفاده کرد.

عمان اویل محصولات خود را به کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا شامل بحرین، یمن، اتیوپی و بنگلادش صادر میکند و به دنبال گسترش بازار خود به کشورهای همجوار کنیا مانند اوگاندا، تانزانیا و کنگو میباشد.

شرکت های تولید کننده روانکارهای صنعتی ایرانی نیز میتوانند با بهره گیری از ظرفیت های موجود در کشور عمان و عمان اویل، محصولات خود با برندهای جدید به سایر کشورها صادر کنند.

 

1 دیدگاه

  1. باسلام مهندس مکانیک هستم با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه کاری در زمینه طراحی و ساخت وراه اندازی انواع ماشین الات صنعتی و مخازن و سوله و استراکچر . درحال حاضر به دنبال کار عمان هستم. اگر براتون مقدوره راهنماییم کنین ممنونم ۰۹۱۶۳۶۸۴۵۵۱

    1. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نیست و ما کسی را استخدام نمیکنیم. ما صرفا در مورد کشور عمان شما را راهنمایی میکنیم تا خودتان بتوانید برای خود کار پیدا کنید و یا با شرکتای عمانی تماس بگیرید. موفق باشید. عمان ترید.

پاسخی بگذارید

enemad-logo