فرصت های بازاریابی در فستیوال خریف در صلاله عمان

 

منطقه ظفار در عمان در فصل تابستان، بر خلاف تصور دارای آب و هوای بارانی و سرسبز میباشد که به فصل مانسون یا خریف معروف است. در این فصل در استان ظفار و شهر صلاله، زمین سرسبز میشود، کوه ها مه آلود میشوند و بارانهای ملایم و شبنم شروع به ریزش میکنند.

این آب و هوای خوش و سرسبز، باعث ورود گردشگران عمانی و برخی کشورهای همسایه در این فصل از سال به جنوب عمان میشود. به همین مناسبت همه ساله از تاریخ ۲۴ تیر ماه تا ۹ شهریور ماه، جشنواره گردشگری صلاله یا جشنواره پاییزی صلاله در این شهر برگزار میگردد. صلاله حدود ۱۰۰۰ کیلومتر با شهر مسقط فاصله دارد و همه روزه پروازهای منظمی بین این دو شهر انجام میشود.

در فصل تابستان که دمای شهر مسقط حدود ۴۷ درجه میباشد، دمای صلاله از ۲۷ درجه تجاور نمیکند.

سواحل زیبا، جنگلهای خاص و سرسبز منطقه ای، هوای خوب و فستیوال تابستانی صلاله، فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان صنایع دستی ایرانی، رستورانها و مشاغل مرتبط با صنایع غذایی و گردشگری ایرانیست، تا بتوانند با حضور در این فستیوال به ارایه کالا و خدمات در این بازه بپردازند.

عمان ترید: فرصت های منطقه ای را دست کم نگیرید و از این زمانها، برای بازاریابی محصولات خود و ارایه خدمات و کسب درآمد استفاده کنید. برای ارایه کالا و خدمات در این فستیوال، میتوانید در محل فستیوال، غرفه اجاره کنید.

 

 

1 دیدگاه

    1. با سلام. برای ورود به بازار عمان انتظار داریم تا به سوالات کلی بسنده نکنید. پاسخ به این سوال که آیا من میتوانم در عمان موفق شوم یک سوال کلی است که به توانمندیهای شما، روشهای جذب مخاطب شما، نحوه ارتباط گرفتن شما با عمانیها، نحوه تبلیغات و اخذ مشتری، میزان تخصص شما، اخلاق تجاری شما، نیاز سنجی دقیق میزان مصرف پرده در شهر و منطقه ای که قرار است آنجا کار کنید، نحوه واردات پرده در عمان، قیمت تمام شده و صدها سوال مشابه.

پاسخی بگذارید

enemad-logo