عمان به دنبال استخدام پزشک و داروساز

 

بر اساس گزارش منتشر شده مرکز ملی سلامت عمان، این کشور به ۱۳۰۰۰ پزشک تا سال ۲۰۴۰ نیاز دارد که نیازمند ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری میباشد.

همچنین این کشور طبق برنامه ریزیهای انجام شده به بیش از  ۲۰۰۰ داروساز تا سال ۲۰۴۰ نیاز دارد.

این فرصتی مناسب برای پزشکان، داروسازان و پرستاران ایرانیست که بتوانند از این فرصت برای گسترش کسب و کار خود در کشور عمان اقدام نمایند.

برای برنامه ریزی بهتر در زمینه ایجاد کلینیک و تاسیس مطب پزشکی خود در عمان، نیاز به مطالعات جامعتری برای نتیجه گیری بهتر دارید.آمارهایی مانند:

  • تعداد بیمارستانهای عمان
  • تعداد تخت های بیمارستانی عمان
  • تعداد پزشکان عمان
  • تعداد پرستاران در عمان
  • تعداد داروسازها در عمان
  • تعداد کلینیک های سلامت دولتی عمان
  • تعداد کلینیک های سلامت خصوصی عمان
  • تعداد دانشجویان رشته پزشکی عمان

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه عمان ترید اطلاعات جامعی در زمینه بهترین بیمارستانهای عمان برای استخدام و توسعه زیرساخت پزشکی این تهیه نموده است که میتوانید این فایل ارزشمند را از اینجا دانلود کنید.

 

برای مطالعه نحوه استخدام پزشک و پرستار در عمان و آزمونهای مربوطه (پرومتریک) اینجا کلیک کنید.

 

1 دیدگاه

    1. جناب آقای جعفری، استخدام پزشک در عمان بسته به نیازمندیهای این کشور میباشد. منعی برای استخدام پزشکان ایرانی وجود ندارد. هرچند، مقوله استخدامی و تعداد نیروهای درخواستی این کشور محدود، ولی رو به رشد میباشد.

        1. با سلام. به طور عمومی استخدام در کشور عمان بستگی به تخصص شما و نیاز این کشور به تخصص مربوطه دارد. در مورد مهندسی پزشکی در عمان میتوان گفت که نیازمندی به این رشته وجود دارد ولی این نیاز در کشور قطر (به دلیل نگاه حرفه ای تر به مقوله پزشکی) نیازمندی بالاتری دارد.

          شما میتوانید لیست بیمارستانهای عمان و قطر را از لینکهای زیر دانلود کنید:

          دانلود لیست بیمارستانهای عمان:

          https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

          دانلود لیست بیمارستانهای قطر:

          https://omantrade.ir/product/q-hcl77/

        2. با سلام من مدرک پرورش و تکثیر ماهیان سردآبی و گرم ابی رو دارم میخواستم بدونم که به عنوان نیروی کار در عمان میشه اقدام کرد چون من دارم اقدام به یادگیری زبان انگلیسی هستم و میخوام مدرک ایلتس رو هم بگیرم ممنون میشم اگر راهی هست بهم معرفی کنید .

          1. با سلام. بله. ممکن است. عمان در زمینه آبزیان در حال سرمایه گذاری میباشد. بندر دقم و مناطق جنوبی عمان به خصوص دارای پتانسیل میباشند. باید مستقیما با آنها تماس بگیرید. عمان ترید در حال تهیه لیست میباشد ولی هنوز کامل نشده است. در ضمن به مدرک آیلتس نیازی ندارید. ولی مکالمه خود را تقویت کنید.

          1. با سلام. برای تاسیس خط تولید دارو در عمان شما نیازمند اطلاعات جامع، نقشه راه و انجام Feasibility Study و Business Plan جامع میباشید که در آن تمامی رقبا، قیمت گذاری، بهترین محل احداث خط تولید دارو در عمان، برنامه صادرات، بازار هدف و محاسبات مالی به طور دقیق و علمی بررسی شده باشند.
            عمان ترید میتواند شما را در راه اندازی خط تولید دارو در عمان راهنمایی و هدایت کند.

        1. با سلام. به شما پیشنهاد میکنمیم تا لیست بیمارستانهای عمان و قطر رو که توسط مجموعه عمان ترید آماده شده دانلود کنید و خودتون باهاشون تماس بگیرید. آزمون پرومتریک و مجوزات مربوطه رو با خود اون بیمارستانها پیگیری کنید:

          دانلود لیست بیمارستانهای کشور عمان:

          https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

          دانلود لیست بیمارستانهای قطر:

          https://omantrade.ir/product/q-hcl77/

          1. با سلام
            من مدرک کمک پرستاری
            نسخه خوانی
            تزریقات
            وبخیه
            رودارم
            ایا میتونم در عمان کاری پیداکنم
            وبا چه حقوق ومزایای
            لطفا راهنمایم کنید با سپاس

      1. با سلام. بهترین کاری که میتوانید در این مورد انجان دهید ارتباط مستقیم با بیمارستانهای عمان میباشد. عمان ترید لیستی از بیمارستانهای عمان را که همگی از هلدینگهای بزرگ هستند و در ترسعه زیرساخت پزشکی عمان نقش دارند را منتشر کرده و شما میتوانید با تماس با این مجموعه ها، برای آنها رزومه بفرستید و در بخش استخدامی آنها قرار بگیرید.

        لینک دانلود این لیست ارزشمند:

        https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

        لینک دانلود قالب حرفه ای رزومه:

        https://omantrade.ir/product/res_temp/

        موفق باشید، عمان ترید

        1. با سلام. در شرایط فعلی به دلیل قوانین دست و پا گیر برای تاسیس داروخانه، انجام این کار منطقی به نظر نمیرسد. ولی اگر قصد تاسیس کلینیک داشته باشید تا سال آینده و وضع قوانین جدید در این باره، میتوانید موفق شوید.
          در مورد استخدامی در بخش داروسازی میتوانید با داروخانه ها و یا بیمارستانهای عمان ارتباط برقرار کنید و رزومه خود را بفرستید.

    1. با سلام، به طور کل درآمد بخش پزشکی در عمان بالای حد متوسط میباشد. همچنین برای تاسیس داروخانه نیازمند اخذ گواهینامه از وزارت بهداشت عمان میباشید و میبایستی استانداردهای تعریف شده در آیین نامه های جدید برای داروخانه شما رعایت شود. برای دانلود لیست بهترین بیمارستانهای عمان برای استخدام در بخش های مختلف و همچنین دریافت پاسخ سوالاتتان، به لینک زیر مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/downloads/۱%DB%B0-بیمارستان-برتر-عمان/

      و یا برای مشاهده لیست کلی مشاغل در عمان، به این لینک مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/career-opportunities/

    1. با سلام، به طور کلی حقوق و مزایا در بیمارستانهای عمان در بخش پزشکی، از سطح متوسط جامعه بیشتر میباشد. میزان درآمد ارتباط مستقیم با بیمارستانی که در آن کار میکنید و ساعت کاری شما و همچنین میزان تخصص شما دارد. کمترین درآمد یک عمانی با دیپلم و بدون سابقه ۳۲۵ ریال عمان میباشد.

    1. با سلام. بله. عمان همچنان بر طبق دورنمای ۲۰۴۰ این کشور قصد توسعه زیرساخت پزشکی و استخدام کادر بیمارستانی با تخصص های مختلف را دارد. ۱۰ بیمارستان برتر عمان برای استخدام در لینک زیر قرار گرفته شده است که میتوانید دانلود نمایید:

      http://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

  1. با عرض سلام .بنده متخصص زنان و زایمان دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران .سن ۴۰ سال و نزدیک به ۷ سال سابقه کار در سیستان و بلوچستان و تهران را دارم .میخواستم بدونم در عمان یا قطر برای کار امکانش رو دارم و اگر بله با چه شرایطی؟اگر لطف کنید شماره تماس هم بدهید ممنون میشم

    1. با سلام. بله. عمان بر طبق دورنمای ۲۰۴۰ این کشور قصد توسعه زیرساخت پزشکی و استخدام کادر بیمارستانی با تخصص های مختلف را دارد. ۱۰ بیمارستان برتر عمان برای استخدام در لینک زیر قرار گرفته شده است که میتوانید دانلود نمایید:

      http://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

      شما پس از دانلود این فایل باید رزومه خود را به زبان انگلیسی آماده کنید و برای بیمارستانها، طبق توضیحات داده شده در فایل بفرستید. عمان تخصص دانشگاه ها و پزشکان ایرانی را قبول دارد و بسته به بیمارستان، ممکن است از شما درخواست آزمون پرومتریک و یا مصاحبه حضوری (و یا هر دو) نمایند. هرچه حرفه ای تر رزومه خود را حاضر کنید و سوابق خود را معرفی نمایید، شانس بهتری خواهید داشت. همچنین میتوانید فایل قالب رزومه که در سایت قرار داده ایم را دانلود نموده (در بخش فرصت های ویژه) و بر اساس الگوهای آماده، رزومه خود را تکمیل نمایید. (https://omantrade.ir/product/res_temp/)

      از نظر مالی، درآمد پزشکان در کشور عمان بسته به نوع تخصص متفاوت میباشد. حقوق شما همچنین به بیمارستانی که در آن کار میکنید نیز بستگی دارد. ولی از متوسط درآمد جامعه عمان بالاتر است.

      بهترین راه برای کسب اطلاعات دقیقتر، پر کردن و فرستادن رزومه خود به بیمارستانهای ذکر شده در لیست مذکور میباشد تا مستقیما با خود بیمارستان در ارتباط باشید.

      شماره های تماس در سایت قرار گرفته اند.

      موفق باشید. عمان ترید.

    1. با سلام و احترام، برای کار در بخش پزشکی در عمان میتوانید مستقیما با بیمارستانهای عمان تماس بگیرید که لیستی از بهترین هلدینگهای بیمارستانی عمان به همراه روشهای تماس با آنها در بخش فرصتهای ویژه قرار داده شده است. این بیمارستانها برای استخدام به سابقه شما توجه میکنند و فرستادن رزومه برای همگی آنها شما را در لیست (استخر) استخدامی آنها در مقاطع مختلف قرار میدهد.
      هر بیمارستان ضوابط مربوط به خود را دارد اما همگی از قوانین کلی وزارت بهداشت عمان پیروی میکنند. درآمد پزشکان در عمان به نسبت میانگین حقوق پرداختی جامعه بالاتر است و میزان درآمد به نوع بیمارستان، میزان سختی کار و بخش مربوطه متغیر است. عدد دقیقی از این بخش نداریم ولی حدود ۱۰۰۰ ریال عمانی به بالا تخمین مناسبی است.

      https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

  2. سلام.با تشکر از سایت خوب شما.من پزشک عمومی هستم.فارغ التحصیل دانشگاه ازاد.سابقه ۱۳ سال کار در بخش عمومی و همچنین مراقبت های پوست و زیبایی دارم.میخواستم بدونم ایا میتونم در زمینه پوست و زیبایی در عمان ادامه فعالیت بدم؟ایا امکان مطب زدن یا کلینیک پوست وزیبایی در اونجا وجود داره؟ و اگر بطور کلی راهی برای ادامه کار در عمان هست شروعش از چه طریقی هست (کار زیبایی)و برای ابتدای کار باید به چه کسی مراجعه کنم؟ ممنون از لطف شما

    1. با سلام و احترام، برای کار در بخش پزشکی در عمان میتوانید مستقیما با بیمارستانهای عمان تماس بگیرید که لیستی از بهترین هلدینگهای بیمارستانی عمان به همراه روشهای تماس با آنها در بخش فرصتهای ویژه قرار داده شده است. این بیمارستانها برای استخدام به سابقه شما توجه میکنند و فرستادن رزومه برای همگی آنها شما را در لیست (استخر) استخدامی آنها در مقاطع مختلف قرار میدهد.

      معمولا برای استخدام پزشک در عمان، مدرک شما باید توسط وزارت بهداشت عمان تایید گردد که معمولا همراه با یک آزمون کتبی و یا مصاحبه حضوری و یا هر ۲ میباشد که خود بیمارستانها شما را در این امر راهنمایی میکنند.

      برای تاسیس کلینیک در عمان شما نیازمند تخصص خاصی نمیباشید و میتوانید مجوزهای مربوطه به کلینیک را دریافت کنید، مکان مورد نظر را تجهیز نمایید و پزشکان مورد نظر خود را (که مدارکشان توسط وزارت بهداشت عمان تایید شده) در آن استخدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به ما ایمیل بزنید. موفق باشید.

  3. سلام.بسیار از سایت خوبتون ممنونم.من دندانپزشک هستم و تمایل دارم در کلینیکهای دندانپزشکی عمان فعالیت کنم.تا آنجا که متوجه شدم لیست شما فقط شامل بیمارستانها هست.
    برای من چه توصیه ای دارید.از کجا باید شروع کنم؟مرحله اول کجاست؟

    1. با سلام. بله این لیست شامل بیمارستانهای هلدینگ عمان میباشد. البته این هلدینگ ها همگی دارای کلینیک های مختلف در سطح عمان میباشند. شما میتوانید برای شروع از آیتمهای مندرج در این لیست برای تماس استفاده نمایید و خود این مجموعه ها به شما در ادامه مسیر راهنمایی خواهند کرد. برای شما آرزوی موفقیت میکنیم. عمان ترید.

  4. شرکتی قصد تدارک حضور من بعنوان پزشک عمومی درگرد همایی سالانه نماد برندینگ مراکز در مانی عمان را در ۲۵ بهمن ۹۷ داردو باشرکت در این همایش و آمادگی پیش از آن در سمیناری در ایران واعطای گواهینامه از یک مرکز کانادایی وارایه این گواهینامه و رزومه خودم در همایش عمان کار در مراکز درمانی عمان پیدا کنم.بنظر تون این روش تاثیری در جذب من در عمان دارد یا نه؟

    1. به طور قطع حضور فیزیکی و ارتباط با بیمارستانهای عمان از نزدیک تاثیر بهتری در روند استخدامی شما خواهد داشت. از طرفی توصیه میکنیم تا لیست بیمارستانهای عمان را که در سایت منتشر کرده ایم دانلود کنید و در فرصتی که در مسقط هستید به همراه رزومه خود (که به صورت حرفه ای و به زبان انگلیسی آماده کرده اید)، به آنها نیز سری بزنید.
      موفق باشید. عمان ترید.

    1. با سلام. به طور کلی از آنجا که کشور عمان در حال توسعه زیرساخت های پزشکی خود میباشد، تمامی مشاغل مرتبط با پزشکی در تمامی شاخا ها مورد نیاز این کشور هستند. از نظر استخدامی مشاغل روانشناسی به دلیل نیاز به درک بالا از وضعیت بیمار برای تشخیص بیماری، نیازمند دانش زبان خارجه خوب به زبان انگلیسی و یا عربی میباشند که توصیه میکنیم حتما به این مقوله توجه نمایید.
      از طرفی میتوانید لیست بیمارستانهای عمان را از سایت دانلود کرده و برای آنها رزومه بفرستید تا در استخر مشاغل مورد نیاز هر بیمارستان قرار بگیرید تا در موقع نیاز بتوانند با شما تماس بگیرند.
      موفق باشید. عمان ترید.

    1. با سلام. لطفا لینک ۱۰ بیمارستان برتر عمان رو دانلود کنید و خودتون برای این بیمارستانها رزومه بفرستید. عمان ترید صرفا راهنمایی و هدایت میکند و کسی را استخدام نمیکند. خداقل حقوق دریافتی برای مشاغل پزشکی بسته به تجربه و نوع بیمارستان متفاوت است ولی از میانگین دریافتی بالاتر میباشد. امتحان عملی مشاهده نشده ولی آزمون در دستور کار بیمارستانها برای استخدام وجود دارد.
      موفق باشید. عمان ترید.

      https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

    1. با سلام. شرکتهایی در این زمینه وجود دارند ولی همکاری خوبی با پزشکان ایرانی ندارند. شما میتوانید فایل بیمارستانهای برتر عمان را دانلود نموده و خود برای آنها رزومه بفرستید:

      https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

      همچنین اگر به قالب رزومه حرفه ای نیاز دارید میتوانید از این تمپلت استفاده نمایید:

      https://omantrade.ir/product/res_temp/

    1. با سلام. طبق شنیده های ما حقوق متغیر و بسته به تخصص شما و بیمارستانی که در آن مشغول به کار میشوید دارد. مسلما اگر درآمد شما در ایران بیشتر باشد رفتن و مهاجرت به عمان منطقی نیست (اگر دلایل دیگی برای رفتن به عمان ندارید). باید با بیمارستانها مکاتبه نمایید.

    2. سلام.
      شرکتی در اصفهان با من تماس گرفته اند و گفتند که عمان نیاز به پزشک دارد و با انجام آزمون پرومتریک و قبولی در آن مجوز کار در عمان را پیدا میکنم.همایشی در عمانبرگزار میشود که گفتند با حضور در آن میتوانم بررسی بیشتر بکنم . آیا شما اطلاع دارید که این موضوع صحت دارد یا نه؟ در ضمن چطور میتوان به نمونه سوالات و منابع امتحان دسترسی پیدا کرد؟ وب سایت شما را ندارم.

      1. صحت ادعای دیگران تخصص ما نیست. معمولا باید قبل از پرداخت پول به موسسات کاریابی چند بار تحقیق کنید. عمان ترید کسی را استخدام نمیکند و ارتباطی با سایر شرکتهای ایرانی ندارد. شما میتوانید لیست بیمارستانهای قطر و عمان رو دانلود کنید و خودتون براشون رزومه بفرستید:

        دانلود لیست بیمارستانهای کشور عمان:

        https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

        دانلود لیست بیمارستانهای قطر:

        https://omantrade.ir/product/q-hcl77/

        منابع آزمون پرومتریک رو از خود این بیمارستانها سوال کنید. ما هم در حال کار در این زمینه با وزارت بهداشت عمان هستیم.

    1. با سلام. شما برای استخدام شدن در بیمارستانها و کلینیک های کشور عمان باید در ابتدا با آنها ارتباط برقرار نمایید. بخش پزشکی در عمان در حال گسترش میباشد. در مراحل بعدی بسته به نوع بیمارستان و قوانین وزارت بهداشت عمان، شما میبایستی آزمون جامع پزشکی که به آن پرومتریک میگویند را انجام دهید و بسته به تخصص خود در یکی از بیمارستانها مشغول به کار شوید.

      شما میتوانید لیست ۱۰ بیمارستان برتر عمان را از این لینک دانلود نمایید:

      https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

    1. با سلام. شما میتوانید برای بیمارستانهای عمان و قطر اقدام نمایید. پیشنهاد میکنیم لیست بیمارستانهای برتر عمان و قطر را از لینکهای زیر دانلود کنید و خود با آنها تماس بگیرید:

      لیست بیمارستانهای عمان:

      https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

      لیست بیمارستانهای قطر:

      https://omantrade.ir/product/q-hcl77/

  5. سلام مهندس برق هستم و با سابقه ١٥ سال در زمينه سيستم هاى اعلام سرقت و اعلام حريق و دوربين مداربسته در بانكهاو ساختمان هاى ادارى و مسكونى . متاهل و داراى يك فرزند پسر در مقطع دبستان . امكان كار در عمان در اين زمينه و شرايط ادامه تحصيل فرزندم در عمان چگونه است؟

    1. با سلام. به طور عمومی اگر شما در کشور عمان مشغول به کار بشوید میتوانید فرزندان و خانواده خود را نیز به عمان منتقل کنید.
      در زمینه کاری برای تخصص شما، همانطور که قبلا اعلام کردیم، عمان ترید شرکت کاریابی نمیباشد و کسی را استخدام نمیکند.

      اما شما میتوانید لیستی از شرکتهای ساخت و ساز عمانی را دانلود کنید و خود با آنها برای کسب اطلاعات بیشتر و جزییات کاری تماس بگیرید و ایمیل بزنید:

      https://omantrade.ir/product/ot-civil-v1/

  6. سلام. من دندانپزشک عمومی هستم که سابقه سه سال کار دارم،دو سه نفر،از اشنایان ما که پزشک و پرستار هستن در عمان مشغول به کار هستند به نظر شما استفاده از این افراد ممکن است در استخدام من در عمان تاثیرگذار باشد؟

    1. سلام. پیشنهاد اول ما ارتباط مستقیم با بیمارستانها و کلینیک ها در عمان و قطر میباشد. عمان و قطر در مواردی اقدام به استخدام نیروهای متخصص ایرانی میکنند و هر دو کشور در حال گسترش زیرساخت های پزشکی خود هستند. رزومه حرفه ای خود را برای بیمارستانهای این کشورها بفرستید تا در استخر استخدامی آنها قرار بگیرید. همچنین در مواردی بیمارستانهای عمانی جهت استخدام نیروی ایرانی به عمان ترید مراجعه میکنند که ما در صورت درخواست مستقیم آنها، آن را در بخش فرصتهای شغلی سایت آگهی میکنیم و همچنین از طریق کانال تلگرام اطلاع رسانی انجام میدهیم.

    1. سلام. در پاسخ به سوال شما، برخی بیمارستانها و کلینیک های عمان دارای این بخش میباشند. شما نیز میتوانید لیست بیمارستانها و کلینیک های کشور عمان و قطر را دانلود کرده و برای آنها رزومه خود را ارسال نمایید. اما در ابتدا باید زبان انگلیسی خود به خصوص در بخش مکالمه را تقویت کنید تا در صورت درخواست استخدام از سوری بیمارستان مربوطه، از نظر مکالمه بتوانید در مصاحبه قبول شوید.

  7. باسلام و عرض ادب و قبولی طاعات. بنده گواهینامه پزشکی تجربی در زمینه طب سوزنی رو دارم( با ۳۱ سال سابقه فعالیت مستمر) . بیمارستانهای عمان در این خصوص پذیرش دارن یا خیر؟ لطفا راهنمایی بفرمایید به چه نحو میشه ازین قضیه اطلاعات دقیقی بدست آورد . باتشکر از زحمات شما

    1. با سلام و احترام. در زمینه طب سوزنی پیشنهاد میکنیم با بیمارستانهای عمان و یا قطر گفتگو نمایید و در صورت نیاز به صورت حضوری با آنها دیدار نمایید.

      لیست بیمارستانهای عمان و قطر را از بخش لیست شرکتها دانلود نمایید.

  8. با سلام.سوال من این هست که عمان مثل کشورهای دیگه ای مثل امریکا،کانادا،آلمان ،استرالیا و….آیا یک پروتکل و ضوابط مدون و مشخصی جهت ارزیابی مدرک پزشک ندارد؟مثلا در امریکا با هر کشور دیگه ای شما باید به صورت مرحله به مرحله امتحانات مشترک و تعریف شده ای بدید و مثلا دوره بالینی و عملی هم بگزرونید تا شما رو به عنوان پزشک عمومی یا متخصص تایید کنند و اجازه کار به عنوان پزشک در اون کشور رو به شما بدهند.در این صفحه فقط شما لینک بیمارستان جهت دانلود و ارتباط با بیمارستان قرار دادید.سوال من این هست که مثلا یک پزشک داخلی یا جراح چه امتحاناتی رو باید بگزرونه تا به عنوان متخصص داخلی یا جراحی یا پزشک عمومی در عمان شناخته بشه.مثل usmle مثلا.ایا برنامه مدونی هست ؟با تشکر

    1. با سلام.

      همان طور که در متن اشاره شده، شما میبایستی آزمون پرومتریک رو در زمینه تخصصی خودتون برای کسب حداقل نمره و اجازه کار در کشور عمان یا قطر انجام بدید. به زودی منابع آزمون پرومتریک و سوالات امتحانی این آزمون را در سایتمون قرار میدیم که میتوانید برای آمادگی بیشتر از آنها استفاده کنید.

    1. با سلام. برای استخدام در بخش پزشکی عمان شما میتوانید اقدام نمایید. میزان موفقیت شما در این امر به میزان تقاضا برای آن شغل بستگی دارد. شما باید برای شرکتهایی که مرتبط با حرفه شما هستند رزومه ارسال نمایید. میزان حقوق و دستمزد در عمان متغیر میباشد. ابتدا پذیرش شغلی اخذ کنید و سپس به مذاکره برای حقوق با آن شرکت بپردازید.

  9. با سلام. من متخصص روانپزشکی هستم. میخواستم ببینم آیا میشه به صورت پاره وقت (مثلا ۱۵_۲۰ روز درماه) هم قرارداد بست؟
    سوال بعدی این هست که قبل از آزمون پرومتریک آیا میشه متوجه شد در چه مراکزی امکان کار با شرایطی که ما میخوایم وجود داره؟ و اگه اون شرایط وجود داشت بعدا شروع به اقدام به پروسه پرومتریک و… بکنیم

پاسخی بگذارید

enemad-logo