نمایشگاه خانه و ساختمان مسقط

هفتمین نمایشگاه بین المللی خانه و ساختمان (طراحی و ساخت) عمان در محل جدید نمایشگاههای عمان در شهر مسقط در تاریخ ۱ تا ۳ آبان ماه امسال (۲۳ تا ۲۵ اکتبر) برگزار میگردد. این نمایشگاه شامل بخشهایی مانند:‌ سرامیک و سنگ، ساخت و ساز و آهن آلات ساختمانی، مدیریت ساختمان، تهویه، لوازم خانگی، خدمات حرفه ای منزل، محصولات طراحی داخلی، معماری، نورپردازی منزل، فضای سبز و باغ، رنگ آمیزی، ابزارآلات و سخت افزار، سقف و کف، رنگ آمیزی، راه حل های هوشمند منزل و مدیریت پسماند میباشد.

این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان ایرانیست با توانمندیهای خود را در عمان به نمایش بگذارند.

 

1 دیدگاه

  1. درود برشما
    حسن محمديان هستم
    ليسانس مهندسي شيمي گرايش طراحي فرآيند دارم
    ٣ سال سابقه كار در پروژه هاي پارس جنوبي دارم
    آماده همكاري با پتروشيمي ها و پالايشگاه ها و نيروگاه ها و … هستم

    1. سلام جناب آقای محمدیان. ما سایت کاریابی در عمان نیستیم. ولی میتوانیم به شما برای اخذ ویزای کار کمک کنیم و شما خود باید فرآیند پیدا کردن کار را دنبال کنید. همچنین بخش فرصت های شغلی در عمان را راه اندازی کرده ایم که به معرفی مشاغل مورد نیاز عمان میپردازد. ما معرفی میکنیم، شما خود باید برای ثبت نام، فرستاردن رزومه و پیگیری، اقدامات لازم را انجام دهید:

      برای مشاهده آخرین مشاغل به بخش فرصت های شغلی مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/career-opportunities/

    1. سلام جناب آقای چاهی. ما میتوانیم به شما برای اخذ ویزای کار کمک کنیم و شما خود باید فرآیند پیدا کردن کار را دنبال کنید. ما سایت کاریابی در عمان نیستیم. ولی میتوانیم به شما برای اخذ ویزای کار کمک کنیم و شما خود باید فرآیند پیدا کردن کار را دنبال کنید. همچنین بخش فرصت های شغلی در عمان را راه اندازی کرده ایم که به معرفی مشاغل مورد نیاز عمان میپردازد. ما معرفی میکنیم، شما خود باید برای ثبت نام، فرستاردن رزومه و پیگیری، اقدامات لازم را انجام دهید:

      برای مشاهده آخرین مشاغل به بخش فرصت های شغلی مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/career-opportunities

    1. جناب آقای بی آزار. ما سایت کاریابی نیستیم ولی میتوانیم برای شما ویزای کار عمان فراهم کنیم. ولی کاری نمیتونیم پیشنهاد بدیم. ما سایت کاریابی در عمان نیستیم. ولی میتوانیم به شما برای اخذ ویزای کار کمک کنیم و شما خود باید فرآیند پیدا کردن کار را دنبال کنید. همچنین بخش فرصت های شغلی در عمان را راه اندازی کرده ایم که به معرفی مشاغل مورد نیاز عمان میپردازد. ما معرفی میکنیم، شما خود باید برای ثبت نام، فرستاردن رزومه و پیگیری، اقدامات لازم را انجام دهید:

      برای مشاهده آخرین مشاغل به بخش فرصت های شغلی مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/career-opportunities

  2. سلام و درود
    ما یک شرکت دانش بنیان تولبیدی هستیم و تمایل داریم جهت تسهیل در صادرات محصولات خود در یکی از کشورهای همسایه دفتر یا کارگاهی جهت مونتاژ محصول و یا صادرات مجدد ایجاد کنیم
    به نظر شما هزینه های مشاوره شما و ایجاد یک دفتر تجاری از طریق تاسیس شرکت بازرگانی یا تولیدی در عمان چگونه هست؟

    1. با سلام. شما میتوانید با ثبت شرکت در عمان و ایجاد یک پایگاه (حتی به صورت مجازی) در امر صادرات فعالیت کنید. این پایگاه در کشور عمان به شما در گسترش صادرات و تسهیل آن قطعا کمک خواهد کرد. با ثبت شرکت، شما میتوانید، از مزایای اقامت کشور عمان و همچنین افتتاح حساب بانکی بهره ببرید که داشتن حساب خارجی، از اصول اولیه تجارت بین الملل میباشد.همچنین با داشتن اقامت عمان، در امر صادرات مجدد به کشورهای همسایه عمان و حوزه خلیج فارس نیز میتوانید فعالیت کنید. برای ثبت شرکت ما خدمات مناسب و با هزینه پایین ارایه میدهیم که برای این منظور با ما تماس بگیرید.

  3. سلام من تولید کننده موزائیک هستم وتصمیم دارم اینکار رو درعمان هم انجام بدم البته درکنارش کارسنگهای ساختمانی رو هم ارائه بدم چون در این موارد دوستان زیاد وحرفه ای دارم درضمن دوست بسیارخوبی هم که عمانی هست درعمان دارم .حالا میخوام شمالطف کنین ومنوراهنمایی کنین که چطورمیتونم اینکار رو انجام بدم. ازهمکاری شما سپاسگذارم

    1. جناب آقای رضایی. با تشکر از پیام شما. شما که به دنبال فعالیت تولیدی در عمان هستید و همچنین دوست عمانی دارید، میتوانید به راحتی با ثبت شرکت و قرار دادن دوستتون به عنوان کفیل این کار رو انجام بدید.
      موفق باشید.

    1. سلام و درود.
      بهترین پاسخ ما برای شما اینست که وقتی میخواهید تجارت خود را در کشورهای دیگر آغاز کنید، ابتدا خود شما در آن کشور حاضر شوید و از نزدیک به همه شرکتهای مرتبط با زمینه کاری ارتباط برقرار کنید. هیچ کس مثل خود شما، به زمینه کاری شما آگاه نیست و اطلاعات دریافتی از غیر متخصصین صرفا کلی بوده و نمیتوان برای اخذ تصمیم قطعی از آنها استفاده کرد.
      در عرض کمتر از ۷ روز شما میتوانید با یک سفر، به بسیاری از پرسشهای خود پاسخ دهید.
      عمان ترید در زمینه ثبت شرکت معتبر در عمان همراه شماست.
      موفق باشید.

    1. برای کارهای فنی معمولا کمتر در سایتهای عمانی آگهی کاری دیده میشود، هر چند که کارهای خدماتی در عمان میتواند درآمد بالایی داشته باشد. شما میتوانید به بخش فرصتهای شغلی مراجعه نمایدد و در صورت مشاهده آگهی متبط، خود برایآن اپلای کنید:
      http://omantrade.ir/career-opportunities/

    1. با سلام. دوست عزیز. سوال شما در مرد اینکه ثبت شرکت و یا واردات سود دارد یا خیر به اندازه ای کلی میباشد که هیچ پاسخی نمیتوانیم به شما ارایه کنیم! اگر دیدگاه شما به این اندازه کلی باشد، پیشنهاد میکنیم تحقیقات و مطالعات خود را ابتدا بیشتر کنید قبل از آنکه دست به اقدامی در عمان بزنید.

پاسخی بگذارید

enemad-logo