ساخت بیمارستان ویژه زنان و کودکان در عمان

(عکس تزیینی است)

 

وزارت بهداشت عمان در راستای اهداف افزایش ظرفیت های پزشکی این کشور، در حال ساخت یک بیمارستان ویژه زنان و کودکان در شهر صحار عمان میباشد. این اولین بیمارستان خصوصی تخصصی در صحار میباشد که دارای ۷۰ تختخواب بوده و ۳ بخش اصلی جراحی میباشد.

این بیمارستان همچنین دارای ۹ اتاق زایمان، نگهداری از کودک، مامایی، جراحیهای عمومی، دارو و سایر بخش های مرتبط میباشد.

این بیمارستان در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ افتتاح میگردد و به گفته مدیر پروژه این مجموعه، این بیمارستان اولین بیمارستان در عمان به سبک مدرن غربی است و قرار است با موسسات معتبر غربی همکاری نماید.

عمان قصد دارد ظرفیت های بخش پزشکی خود را طبق برنامه بلند مدت توسعه این کشور تقویت نماید و احداث بیمارستان و کلینیک های تخصصی در عمان از جمله این اولویت ها میباشد.

از دیدگاه تجاری و خدمات پزشکی، پزشکان ایرانی میتوانند نقش موثری در توسعه برنامه های پزشکی عمان ایفا کنند.

1 دیدگاه

  1. با سلام
    اینجانب دارنده مدرک مهندسی نقشه برداری و عمران هر دو از دانشگاه دولتی تبریز میباشم و دارای بیش از بیست سال تجربه کاری علاقمند به کار مهندسی در خارج از کشور منجمله عمان هستم لطفا در موارد کاری موجود اینجانب را راهنمایی فرمائید.ممنون

    1. با سلام، ما همواره در سایت شرکتهای عمانی در حال جستجو هستیم تا بتوانیم به محض رویت مشاغل مختلف آن را درسایت عمان ترید قرار دهیم تا شما سریعا بتوانید برای آن اقدام نمایید. ما تمام تلاش خود را میکنیم تا هموطنان ما بتوانند زودتر از سایر میلت ها برای این مشاغل اقدام نمایند. لطفا برای مشاهده لیست آگهی های موجود به بخش فرصت های شغلی مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/career-opportunities/

  2. با سلام…
    دکتر محمودی نیا هستم ، پزشک متخصص بیهوشی با هفت سال سابقه کار در رشته تخصصی خودم و پنج سال قبل از اون در فیلد پزشکی عمومی کار کردم.. زبان آلمانی و تا انگلیسی هم بلدم…. در حال حاضر در بیمارستان های دولتی و خصوصی تهران مشغول به کار هستم… لطفا جاهایی که میتونم در عمان مشغول به فعالیت باشم رو بهم معرفی فرمایید.. سپاسگزارم

    1. جناب آقای دکتر محمودی نیا، با سلام. ما شرکت کاریابی نیستیم. صرفا به معرفی فرصتهای شغلی میپردازی و شرکتهایی که در حال استخدام هستند را معرفی مینماییم.

      برای مشاهده لیست بهترین بیمارستانهای عمان برای استخدام به بخش زیر مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/product/om_top10_hos/

      برای مشاهده آخرین مشاغل به بخش فرصت های شغلی مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/career-opportunities/

    1. با سلام، برای اخذ ویزای کار شما باید بتوانید در یکی از بیمارستانهای عمان استخدام شوید. شما میتوانید با لیستی از بیمارستانهای بزرگ عمان مه در لینک زیر گردآوری شده اند تماس بگیرید و برای آنها رزومه بفرستید (عمان ترید صرفا معرفی میکند و شما خود مسئول پیگیری و فرستادن رزومه هستید):

      https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

پاسخی بگذارید

enemad-logo