بخش فرصت های شغلی عمان راه اندازی شد

عمان ترید از امروز سرویسی را راه اندازی کرده که شما در آن میتوانید به جستجوی برخی فرصت های شغلی که در عمان وجود دارد بپردازید.

این فهرست کار در عمان که به روزترین مشاغل و نیازمندیهای عمان را معرفی مینماید، میتواند شما را از آخرین مشاغل و نیازمندیهای کشور عمان آگاه ساخته و به شما در پیدا کردن کار در عمان یاری رساند.

شایان ذکر است که عمان ترید هیچ دخل و تصرفی در مشاغل لیست شده در سایت و هیچ آشنایی با شرکتهای آگهی دهنده ندارد و ما صرفا به معرفی فرصت های موجود استخدامی در عمان میپردازیم.

بدیهی است پس از رویت آگهی ها میبایستی، خود، جهت ثبت نام و پیگیری کارها با شرکت آگهی دهنده در تماس باشید و عمان ترید هیچ نقشی در پیگیری مراحل یا نحوه استخدامی ندارد.

امید است بتوانید در پیدا کردن کار در عمان موفق باشید. برای ادامه و دیدن صفحه فرصت های شغلی عمان کلیک کنید.

1 دیدگاه

      1. با عرض سلام خدمت شما
        ۳۰ سال سن دارم ، کارشناسی ارشد مهندسی شیمی ، دارای یک مقاله علمی بین المللی با رتبه isi ، دارای ۹ مدرک فنی و حرفه ای در زمینه مهارت های مهندسی از جمله پایوپینگ و ابزار دقیق و بازرسی های جوش و تاسیسات آب و گاز ساختمان و دوره های تکمیلی در رابطه با مهندسی شیمی و سابقه کار لوله کشی تاسیسات گاز و آب ساختمان و سابقه چندین ساله در زمینه ایزولاسیون و سبک سازی ساختمان و عایق های رطوبتی نانو دارای شرکت ثبت شده . جویای کار در کشور عمان ، به نظر شما شانس من برای پیدا کردن یک کارفرما و یافتن شغل در کشور عمان به چه شکل است ؟ سپاسگذارم از زحمات شما.

          1. سلام من فوق لیسانس صنایع دارم و نرم افزارهای مربوط به ان و‌کنترل پروژه را بلدم .ایا کاری در عمان با این شرایط پیشنهاد میدهید؟

          2. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نمیباشد. شما میتوانید از بخش فرصتهای ویژه لیست شرکتهای عمانی را دانلود کنید و خود با آنها در ارتباط باشید. ما مسیر پیدا کردن این شرکتها را برای شما به طور دقیق، ساده تر میکنیم. این شما هستید که میتوانید با گفتگو با این شرکتها و ارایه رزومه و معرفی بهینه خود، زمینه کاریابی خود را در این کشور مهیا سازید. موفق باشید.

          1. با سلام، برای پیدا کردن کار در عمان، زبان انگلیسی و یا عربی خود را تقویت کنید (ترجیحا انگلیسی). دانش خود را به روز کنید. مطالعه کنید. رزومه خود را قوی کنید. میتوانید برای شرکتهای عمانی رزومه بفرستید و به طور تصادفی شانس خود را بیازمایید. میزان موفقیت شما در این راه بسته به توانمندیهای شما و میزان تقاضا برای آن حرفه و شغل میباشد. به طور کلی کشور عمان تتمایل دارد تا نیروهای خود را از بازار داخلی تامین کند. ولی از آنجا که بخش داخلی هنوز پاسخگوی بخشی از نیازمندیهای شغلی در عمان نمیباشد، کشور عمان نیروهای خارجی را نیز استخدام میکند که این به میزان تقاضا برای آن شغل بستگی دارد.

            در کل عمان ترید شرکت کاریابی نیست و کسی را استخدام نمیکند. ولی شما میتوانید از بخش فرصتهای ویژه لیست شرکتهای عمانی را دانلود کنید و برای آنها رزومه بفرستید. موفق باشید.

          2. سلام من كارم تاسيسات ساختمان در حد أستانا رد هستش جند سالي هم در عراق مشغول بودم به زبانعربي هم مسلط هستم. ميتونم در عمان كاركنم يا كار بيدا. كنم

          1. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نیست. ما صرفا به معرفی مشاغل و شرکتهای عمانی در عمان میپردازیم. شما میتوانید در بخش فرصتهای ویژه و فرصتهای شغلی سایت ما از جزییات بیشتری باخبر شوید. در ضمن به زودی لیستی از شرکتهایی که در زمینه آشپزی فعالیت میکنند در سایت منتشر میکنیم. موفق باشید.

          1. جناب آقای فهدی. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نمیباشد. ما صرفا لیست شرکتهای عمانی و بعضا قطری را در سایت خود معرفی میکنیم. شما میتوانید این لیستها را دانلود کنید و خود برای آن شرکتها که برای شما دست چین شده اند رزومه بفرستید.

            دانلود لیست شرکتهای نفتی قطر:

            https://omantrade.ir/product/q-ogp83/

            دانلود لیست شرکتهای نفتی عمان:

            https://omantrade.ir/product/o-ogc-68/

          2. سلام ممنون ميشم پاسخ بديد من قصد دارم براي كار به كشور عمان برم شغلمم آرايشگري بانوان هست وبه صورت حرفه اي كار ميكنم مدزكمم بين المللي هست شما گفتيد هتل هاي عمان براي آرايشگري خوب هستن من چجوري ميتونم باهاشون در تماس باشم؟

        1. با سلام. سوال شما کلی است ولی تلاش میکنیم راه های عمومی را به شما معرفی کنیم:
          ۱- ثبت شرکت در عمان: این روش هزینه بر است ولی اگر قصد انجام کارهای تجاری در عمان دارید، میتوانید با ثبت شرکت، به عنوان شخصیت حقوقی در مناقصات و پروژه های عمان شرکت کنید. البته ابتدا باید توانمندی خود را به اثبات برسانید و یا بیزنس خود را درست تعریف کنید.
          ۲- استخدام در شرکتهای عمانی به طور مستقیم: با این روش در صورتیکه برای شرکتهای عمانی تقاضای کار بدهید و آنها تخصص شما را قبول کنند، خودشان برای شما ویزای کار و اقامت اخذ میکنند و میتوانید درآمدزایی کنید. برای کسب شانس بیشتر در این روش میتوانید حضورا به این شرکتها مراجعه کنید و یا در سایت آنها با آنها تماس بگیرید و یا در آگهی های شغلی شان ثبت نام نمایید.
          ۳- اخذ ویزای اقامت و کار عمان: این روش نسبت به روش اول کم هزینه تر است (تقریبا نصف) و میتوانید تا ۲ سال در عمان اقامت داشته باشید و به دنبال کار بگردید

      1. با سلام. شما میتوانید مستقیما به گمرکات عمان ایمیل بزنید و از آنها درخواست کار کنید. همچنین میتوانید لیست شرکتهای بازرگانی عمان را از بخش فرصتهای ویژه دانلود کنید و با توجه به تخصص خود برای آنها رزومه بفرستید و درخواست کار نمایید:

        https://omantrade.ir/product-category/special_opp/

        1. با سلام من احسان ۳۴سالمه:
          جوشکار برق پروژه نفت،گاز،آب با مدرک وده سال سابقه کار،درب وپنجره با دیپلم فنی دو سال سابقه.
          فروشندگی:لوازم الکتریکی،برق صنعتی،فروش کامپیوتر سخت افزار ونرم افزار،لب تاب،موبایل و لوازم جانبی شش سال سابقه/فروشنده مواد غذایی.
          کار دفتر فنی.
          لطفا”در ضمیمه کار یابی وشرايط کار ومهاجرت به کشور عمان راهنمایی کنید با تشکر

          1. با سلام. دوست عزیز، همانطور که در سایت توضیح دادیم، عمان ترید شرکت کاریابی نیست و صرفا به معرفی شرکتهای عمانی میپردازد. شما میتوانید با مراجعه به بخش فرصتهای ویژه، لیست شرکتهای عمانی نزدیک به تخصص خود را دانلود کنید و خود با آنها تماس بگیرید.

    1. با سلام، ما همواره در سایت شرکتهای عمانی در حال جستجو هستیم بتا بتوانیم به محض رویت مشاغل مختلفآن را درسایت عمان ترید قرار دهیم تا شما سریعا بتوانید برای آن اقدام نمایید. لطفا برای مشاهده لیست آکهی های موجود به بخش فرصت های شغلی مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/career-opportunities/

    2. ما موسسه کاریابی نیستیم. ولی با جستجو در سایت شرکتهایی که در عمان به دنبال استخدام افراد هستند و قرار دادن آن آگهی ها در این سایت، سعی داریم تا شما را زودتر از سایرین از فرصت های شغلی در عمان مطلع نماییم. ما با شرگتهای آگهی دهنده هیچ ارتباطی نداریم. برای مشاهده آخرین آگهی ها به لینک زیر مراجعه نمایید:
      http://omantrade.ir/career-opportunities/

    1. با سلام. ما شرکت کاریابی نیستیم. صرفا به معرفی فرصتهای شغلی میپردازی و شرکتهایی که در حال استخدام هستند را معرفی مینماییم. برای مشاهده آخرین مشاغل به بخش فرصت های شغلی مراجعه نمایید:

      http://omantrade.ir/career-opportunities/

    1. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نیست. ما صرفا به معرفی فرصتهای شغلی میپردازیم و شرکتهای عمانی و یا قطری که در حال استخدام هستند را معرفی مینماییم. برای مشاهده آخرین مشاغل به بخش فرصت های شغلی مراجعه نمایید تا اگر شغل مورد نظر شما لیست شده باشد بتوانید از آن استفاده نمایید:

      http://omantrade.ir/career-opportunities/

    1. با سلام و سپاس از توضیحات شما، عمان ترید شرکت کاریابی نیست. ما صرفا به معرفی مشاغل در عمان میپردازیم و در صورت مشاهده آگهی استخدامی نیروی غیر عمانی در عمان، آن را در سایت خود قرار میدهیم. در صورت مشاهده آگهی شغلی با موارد و سابقه درخواستی شما، آن را در سایت قرار میدهیم. موفق باشید.

    1. با سلام، عمان ترید شرکت کاریابی نیست. ما صرفا آگهی های شغلی که در سایتهای عمانی مشاهده میکنیم را معرفی مینماییم و هیچ ارتباطی با شرکتهای عمانی در این زمینه نداریم. شما میتوانید به بخش فرصتهای شغلی و یا کانال تلگرام ما مراجعه نمایید تا از آخرین مشاغل موجود مطلع گردید.

    1. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نیست. ما به معرفی دقیق شرکتهای عمانی میپردازیم تا شما بتوانید خود با شرکتهای معتبر دسترسی داشته باشید و بتوانید با آنها تماس بگیرید.

      در مورد تخصص شما لیست مرتبطی در سایت منشر شده:

      لیست شرکتهای عمرانی، ساخت و ساز، طراحی و دکوراسیون داخلی عمان که میتوانید مستقیما با آنها در پروژه هایشان همکاری نمایید:

      https://omantrade.ir/product/ot-civil-v1/

      شما میتوانید این لیست را دانلود کرده و برای کار با آنها تماس بگیرید. نیاز به توضیح نمیباشد که رزومه خود را به زبان انگلیسی آماده کرده و برای این شرکتها ارسال نمایید.

      اگر هم به مسقط سفر کردید میتوانید از این لیست برای پیدا کردن شرکتها و ارتباط مستقیم با آنها بهره ببرید.

      موفق باشید. عمان ترید

  1. سلام عرض میکنم من به دنبال اجاره مغازه کوچیک هستم میخواستم ببینم چقدر باید یرمایه داشته باشم و این سرمایه از نظر شما آیا سود مناسبی داره یا اینکه اگر امکانش هست ی وقت حضوری بدید ک کل مراحل و راهنمایی کنید

    1. برای اجاره مغازه به طور عمومی حدودا از ۲۰۰ ریال به بالا میباشد. سودآوری شما به نوع فعالیت، میزان بازخورد از مصرف کنندگان عمانی، انتخاب درست مکان مغازه، تحلیل درست از مشتری، میزان تلاش شما، تبلیغات مناسب و عواملی از این دست بستگی دارد.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان ، بنده کارشناس بازرگانی خارجه هستم و سابقه ی مدیریت فروش بخش خاورمیانه در شرکتی کره ای را نیز دارا هستم ، در صورت تمایل به فعالیت در کشور ، چگونه میتوانم شغل مورد نظر خودم را پیدا کنم ؟؟ چونکه بارها تلاش کردم در سایت های معروف و متعددی که دوستان در اختیارم گذاشتند اما به جوابی نرسیدم.. ممنون میشم در این زمینه بنده را راهنمایی کنید ، با سپاس و احترام

    1. با سلام. کاریابی در عمان فرایند ساده ای ندارد و شما باید کاملا صبور باشید. عمان ترید شرکت کاریابی نمیباشد ولی ما اقدام به انتشار لیست هایی از دسته های مختلف شرکتهای عمانی کرده ایم که شما میتوانید با آنها تماس بگیرید و برای آنها رزومه بفرستید. این دسته بندی شرکتهای عمانی را میتوانید از لینک مشاهده کنید:

      https://omantrade.ir/product-category/special_opp/

      هرچه بهتر و حرفه ای تر پیگیری کنید پاسخ بهتری میگیرید. اگر میتوانید به طور حضوری به این شرکتها سر بزنید. موفق باشید.

    1. با سلام، به طور کلی امکان کار در عمان برای ایرانیان وجود دارد، ولی به میزان تخصص شما، مهارتهای شما و آشنایی شما با ساختار شرکتها و مواردی از این دست بستگی دارد. ما در عمان ترید لیستی از شرکتهای نفتی عمان را معرفی کرده ایم که میتواند به شما در این فرآیند کمک کند. شایان ذکر است که شما میبایستی با شرکتهای موجود در این لیست تماس بگیرید (ایمیل، تلفن و یا حضوری) و رزومه خود را برای آنها بفرستید و پیگیری نمایید.
      البته ما با این شرکتهای نفتی عمان ارتباطی نداریم و صرفا آنها را معرفی میکنیم، موفق باشید:

      https://omantrade.ir/product/o-ogc-68/

    1. سلام، ما شرکت کاریابی نیستیم و کسی را استخدام نمیکنیم در عمان و یا قطر و یا هرجای دیگری. شما میتوانید به بخش فرصتهای ویژه مراجعه کنید و لیست شرکتهای نفتی عمان را دانلود کنید و خودتان با آن شرکتها تماس بگیرید:

      https://omantrade.ir/product/o-ogc-68/

    1. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نمیباشد. ما با جستجو در سایت های عمانی، مشاغل مرتبطی که در سایتهای عمانی اعلام شده اند و قصد استخدام نیروهای غیر عمانی دارند را از سایت این شرکتها پیدا کرده، ترجمه میکنیم و در سایت خود قرار میدهیم. در واقع عمان ترید هیچ دخل و تصرفی در آگهی های شغلی شرکت های عمانی ندارد و با آن شرکتها نیز ارتباطی ندارد.

      از طرف دیگر برای ارتباط مستقیم مخاطبان سایت، عمان ترید اقدام به تهیه لیستی از شرکتهای ساخت و ساز، معماری، طراحی داخلی و بازرگانی مصالح ساختمانی عمان نموده که شما میتوانید این لیست را دانلود کرده و خود با این شرکتها تماس بگیرید:

      https://omantrade.ir/product/ot-civil-v1/

  3. سلام،بنده داروساز شاغل در خوزستان هستم،در رابطه باازمون رشته داروسازی وزارت بهداشت عمان چه رفرنس هایی را باید مطالعه نمایم،در صورت امکان راهنمایی بفرمایید،ممنون. تلگرام واتس اپ:۰۹۱۱۳۷۸۶۱۹۹

    1. با سلام. جستجوی ما در سایتهای عمانی کاملا تصادفی میباشد و اگر موردی در این زمینه یافت شود به سرعت پر شده و از سایت شرکت آگهی دهنده حذف میشود. شما میتوانید با شرکتهای صنعتی عمان تماس بگیرید و یا در سایتهای آنها به دنبال فرصت مشابه بگردید تا سریعتر به نتیجه برشید. از لیستهایی که از شرکتهای عمانی در سایت ما منتشر شده نیز در صورت مرتبط بودن میتوانید استفاده نمایید. موفق باشید.

  4. با عرض سلام وخسته نباشید من شغلمم طراحی واجرای کابینت mbf اشپزخونس و۱۴سال سابقه کار دارم قصد مهاجرت به کشور عمان رو دارم اگه کارفرمای در رابطه با شغل من هست که نیاز به کابینت ساز داره در خدمتم۹۸۹۳۵۷۷۶۶۰۳۰+

    1. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نیست. ما تلاش میکنیم با معرفی شرکتهای عمانی در دسته بندیهای مختلف، به شما کمک کنیم کنیم تا بتوانید خود مستقیما با آن شرکتها تماس بگیرید. برای امور مربوط به کابینت ما لیست شرکتهای معماری و مصالح ساختمانی عمان را آماده کرده ایم که میتوانید با آنها تماس بگیرید:

      https://omantrade.ir/product/ot-civil-v1/

  5. سلام.من ۲۷ سالمه.لیسانس زبان انگلیسی دارم.یعنی زبانم خوبه.مرغداری صنعتی داریم .و مرغداری و کار در مرغداری فول هستم. مدرس زبان هم هستم.آیا کاری برای من وجود دارد؟
    بینهایت تشکر از لطف شما

    1. با سلام. دانستن زبان انگلیسی و به خصوص مکالمه زبان کمک بسیار موثری به شما برای ارایه بهتر توانمندیهای شما در هر جای دنیا خواهد بود. همچنین عاملی برای حفظ اعتماد به نفس شما در هنگام مصاحبه و کاریابی خواهد بود.
      در زمینه مرغداری شما میتوانید با شرکتهای عمانی که در این زمینه فعال هستند تماس بگیرید. ترجیح عمانیها در کل استفاده از نیروهای داخلی و عمانی میباشد (طبق قانون عمانیزیشن). ولی با توجه به تخصص و سوابق شما، خود میتوانید بخشی از نیازمندیهای کشور عمان را در زمینه تخصصی خود پوشش دهید.
      این به مهارت ارتباط گرفتن شما، نحوه پرزنت کردن توانمندیتان، دلیل شما برای انجام کار در عمان، ارزشهایی که شما میتوانید برای آن شرکت داشته باشید و برنامه بلند مدت شما برای کار در عمان و یا شرکتهای عمانی بستگی دارد.
      اگر میتوانید به سوالهای بالا جواب منطقی بدهید و در خود این تخصص را حس میکنید، میتوانید با شرکتهای مرتبط عمانی در این بخش ارتباط برقرار نمایید و از آنها درخواست کار کنید تا سریعتر به تنیجه برسید.
      موفق باشید. عمان ترید

    1. با سلام، عمان ترید شرکت کاریابی نمیباشد و کسی را استخدام نمیکند. ما لیست شرکتهای خدمات عمومی عمان را منتشر کرده ایم که شما میتوانید با شرکتهای موجود در این لیست تماس حاصل کنید و خود با آنها به گفتگو بپردازید:

      https://omantrade.ir/product/o-sco-74/

    1. با سلام، شما میتوانید لیست بیمارستانهای عمان را از لینک زیر دانلود نمایید. عمان ترید ارتباطی با این بیمارستانها ندارد و کسی را استخدام نمیکند، شما خود باید با این بیمارستانها تماس بگیرید و ایمیل بزنید:

      https://omantrade.ir/product/om_top10_hos1/

    1. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نمیباشد. ما صرفا شرکتهای عمانی را معرفی میکنیم و کسی را استخدام نمیکنیم. شما میتوانید لیست شرکتهای ساخت و ساز عمانی را دانلود کنید و خود با آنها تماس بگیرید:

      https://omantrade.ir/product/ot-civil-v1/

    1. با سلام. عمانیها معمولا به طور روزمره از کلاه استفاده میکنند. در نتیجه به طور عمومی به آرایشگرهای حرفه ای کمتر نیاز دارند. معمولا هندیها این کار را انجام میدهند و بسیار بی کیفیت میباشند و به دلیل اینکه هندی ها با دست مزد پایین کار میکنند، درامد چندانی ندارند. اما شما اگر میتوانید فکر و ایده متفاوتی مانند کار در هتل های بزرگ (به عنوان آرایشگر) و یا کار در بخش های لوکس شهر پیدا کنید، ممکن است بتوانید معروف و موفق شوید.

  6. با عرض سلام و احترام خدمت مدیر محترم سایت

    بنده و یکی از دوستانم از تهران قصد مهاجرت کاری به کشور عمان رو داریم ، تحت عنوان کارگر ساده آماده به کار هستیم در سن ۲۳ و ۳۰ سال .
    میخواستم راهنمایی کنید چه اقداماتی برای دریافت پیشنهاد کاری و یا تخصصی انجام بدیم ، ویزای جستجوی کار چند درصد احتمال پیدا کردن شغل وجود دارد .
    پیشاپیش از بذل عنایت شما کمال تشکر و سپاس را دارم

    1. با سلام. عمان ترید شرکت کاریابی نمیباشد. کارهای ساده نیز خیلی راحت توسط هندی ها و فیلیپینی ها پر میشوند و سایر ملیت ها آن را انجام نمیدهند. عمان قوانین استفاده از نیروهای داخلی را دارد که آن نیز باعث میشود در زمینه اعطای کار به نیروهای غیر عمانی سخت گیری بیشتری باشد.

      با این حال عمان ترید لیستی از شرکتهای خدماتی عمان که میتوانند کارهای ساده تا تخصصی را انجام دهند در بخش فرصتهای شغلی معرفی کرده که میتوانید آن را دانلود کنید و خود با این شرکتها تماس بگیرید و ایمیل بزنید:

      https://omantrade.ir/product/o-sco-74/

  7. درود بر شما
    بنده مهندس برق گرايش كنترل هستم و تو زمينه برق ساختمان، هوشمند سازي سختمان ، برق صنعتي و سلولهاي خورشيدي فعاليت دارم
    ايا تو اين زمينه ها ميتوان كار پيدا كرد
    درامد انها براي يك خارجي چقدر ميباشد
    و اينكه كار در عمان بهتر است يا قطر باسپاس از شما

    1. با سلام. در کل کار کردن در کشور قطر درامد بیشتری دارد چون وضع مالی و اقتصادی قطر قابل مقایسه با کشور عمان نمیباشد و بسیار بالاتر است

      در زمینه ساختمان شما میتوانید لیست شرکتهای ساخت و ساز عمانی را از لینک زیر دانلود کنید و برای آنها رزومه بفرستید:

      https://omantrade.ir/product/ot-civil-v1/

  8. سلام بنده ۳۰ سال دارم ۱۰ سال هنر صحافی دارم و۱سال هم کار تاسیسات گرمایش و سرمایشی ساختمان کار کردم ۲ سال هم به عنوان نیروی خدماتی وحراست در مجتمع های تجاری فعالیت داشتم مدرک تحصیلی بنده دیپلم است واهل سنت هم هستم. لطفا اگر میتونید بنده رو کمک کنید تا یه کارفرما در عمان پیدا کنم. یا اینکه اگر راهی دیگری دارد به من معرفی کنید. با تشکر از زحمات شما ممنون.

  9. با سلام و وقت بخیر
    بنده مدارک کشتیرانی دارم و دارای ۳ سال سابقه کار مهمانداری در کشتی می باشم و مدرک مهمانداری هواپیما در ایران ایر هم دارم ولی متاسفانه فرصت شغلی برای هواپیمایی پیدا نکردم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
    سپاسگزارم

    1. با سلام. عمان ترید در حال راه اندازی بخشی در سایت میباشد که در آن شرکتهای عمانی که به دنبال نیروی کار ایرانی میگردند میتوانند شغل خود را آگهی کرده و شما بتوانید رزومه خود را برای آنها ارسال نمایید. همچنین پس از راه اندازی این بخش، شما میتوانید رزومه خود را برای ما ارسال نمایید تا ما بتوانیم در اختیار شرکتهای درخواست کننده قرار دهیم.

  10. سلام من آرايشگر بانوان هستم مدرك بين اللملي پوست از تالگو فرانسه دارم وهمچنين ميكاپ آرتيست حرفه اي هستم ٨سال سابق كار دارم تصميم دارم بوم كشور عمان به نظر شما كار آرايشگري در عمان درآمد خوبي داره واينكه گفتيد در هتل هاي عمان ميشه خوب كار كرد اگه ممكنه سايت هاي هتل عمان رو برام بفرستيد من همسرم هم مدر فني حرفه اي تعميرات خانگي داره وهمينطور سرمايشي وگرمايشي كار اسپيلت هم به صورت حرفه اي انجام ميدن براي همسرمم اونجا كار هست ممنون ميشم پاسخ بديد

  11. سلام خسته نباشید.بندخ۳۲سال دارم و۸سال تخصص دارم در زمینه مدیریت فست فود ورستوران وهمچنین سابقه غذاهای ایتالیایی.فست فود و…
    دارای مدرک کارشناسی کتابداری هستم وتاحدودی زبان انگلیسی در حد مکالمه مسلط هستم همراه با خانمم که تجربیات بنده رو داره ومدرک کارشناسی ارشد کتابداری ومسلط به زبان انگلیسی هست جهت کار میخوایم بریم عمان.لطفا راهنمایی کنید ممنون

  12. سلام شبتون بخیر ،میخواستم در مورد کار تو کشورهای عربی مثل اما رات یا هرکشوری که شرایط کارش خوب باشه منو راهمایی کنید برای پسرم البته هنوز درس می خونه تو رشته مهندسی کشتی برای کار در اونجا از کی و چه فعالیتهایی باید انجام بده؟

    1. سلام. امارات بسیار در زمینه ورود ایرانیها به این کشور سخت گیرانه برخورد میکند. عمان برخورد بهتری دارد ولی پیدا کردن کار دشوار میباشد. از طرفی شما میتوانید رزومه فرزند خود را به شرکتهای مورد نظر عمانی ارایه کنید تا شانس خود را بیازمایید. در کل شما میباید توانمندیهای خود را برای پیدا کردن کار افزایش دهید. زبان انگلیسی خوب، دانش مدیریت پروژه، دانش بررسی مالی پروژه ها، توانمندی ارتباط فراگیر با مشتری ها و کارفرمایان، توانمندی پرزنتیشن، کار تیمی، فعال بودن محیطی و اجتماعی.
      هرچه توانمندیهای شما بیشتر باشد، شانس شما نیز بیشتر خواهد بود. موفق باشید.

    1. با سلام. شما میتوانید در زمینه های مربوطه مستقیما با شرکتهای عمانی گفتگو نمایید. شما میتوانید لیست شرکتهای نفتی و شرکتهای بازرگانی مواد غذایی عمان را از بخش لیست شرکتها دانلود کنید و خود با آنها تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

enemad-logo