شرایط جدید ویزای توریستی عمان

 

کشور عمان در راستای تسهیل ورود گردشگر به این کشور، اخذ ویزای گردشگری برای اتباع ایرانی را حذف کرده و گردشگران ایرانی میتوانند در فرودگاه مسقط ویزای خود را دریافت کنند.

در کمترین حالت، ویزای توریستی ۱۰ روزه با پرداخت ۵ ریال عمان اعطا میشود. همچنین ویزای یک ماهه ۲۰ ریال عمان میباشد.

در زمان ورود، بهتر است مدارکی مانند کپی رزرو هتل و بلیط پرواز برگشت را به همراه داشته باشید.

پیشنهاد ما به بازرگانان و تجاری که قصد ثبت شرکت در عمان و یا بررسی پتانسیل بازار برای ارایه محصولات خود را دارند، بازدید از شهر مسقط میباشد. آشنایی با فرهنگ، بازار، نحوه برخورد عمانی ها با ایرانیها، اعتبار سنجی کشش بازار در پرداخت پول به محصولات مورد نظر و مشاهده ساز و کار بیزنس های مختلف در این کشور، ایده های بسیار مفیدی را برای برداشتن بهتر قدم های اولیه در مراحل شروع تجارت شما در عمان به شما میدهد که میتواند در استراتژیهای بلند مدت شما بسیار موثر باشد.

همچنین گفتگو با بازرگانان، مغازه داران و شهروندان عمانی در اصناف مختلف، بهترین روش شناخت اولیه از فرهنگ این کشور میباشد که بازخورد مفیدی برای تصمیم های آتی شما خواهد داشت.

در صورتیکه نیاز به تورهای بازدید از بازارها و اصناف مختلف عمان و یا مناطق صنعتی اطراف مسقط دارید، همکاران ما در عمان که سالها تجربه اقامت و معاشرت با فرهنگ و تجارت عمان را دارند، میتوانند سرعت فرآیند آشنایی شما را افزایش دهند و کیفیت سفر تجاری شما را با هزینه های بسیار اندک بهبود ببخشند.

جهت آشنایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه

  1. اگر در عمان مهمان کسی باشیم و نیازی به رزرو هتل نداشته باشیم باید چطور اینو به پلیس فرودگاه ثابت کنیم؟آشنای ما بریمی زندگی میکنه و من قراره برم پیشش.ولی فقط برای مسقط پرواز هست.اینو چطور باید به مامور فرودگاه ثابت کنم؟میشه راهنمایی بفرمایید.در ضمن شنیدم باید ۱۰۰۰ دلار هم همراهمون داشته باشیم.این درسته؟

    1. سلام. شما میتوانید یک بوکینگ هتل از یکی از آژانس ها تهیه کنید (با پرداخت مبلغ اندک) و به مامور فرودگاه ارایه بدید. در مورد ۱۰۰۰ دلار گزارشی دریافت نکردیم. اما برای محکم کاری میتوانید یک صورتحساب بانکی به زبان انگلیسی (که خود شعبه بانکتون بهتون با هزینه کم میده) در دست داشته باشید.‌(تمکن مالی). برای محکم کاری میتونید شماره کارت اقامت دوستتون رو هم همراه داشته باشید که پلیس بتونه چک کنه.

پاسخی بگذارید

enemad-logo